Heerhugowaard Centraal


Zondagavond kregen de bewoners van een huis in de Schoorlaan in Heerhugowaard de schrik van hun leven. Er was een pannetje vet opgezet maar dat raakte oververhit waardoor de vlam in de pan sloeg.

De eerste les bij iedere brandweerdemonstratie is dat een dergelijke brand nooit met water geblust moet worden. Maar dat is precies wat hier wèl werd geprobeerd, met een flinke explosie tot gevolg.

Hoewel er in eerste instantie vanaf buiten niet veel te zien leek bleek de volledige glazen pui naar buiten te zijn geslagen en werd zelfs een 'instorting' gemeld. Dat bleek gelukkig mee te vallen. Ook de onfortuinlijke blusser kwam met de schrik vrij.

SFbBox by casino froutakia

Meer weten over adverteren op Heerhugowaard Centraal? Bel 072 844 98 48 of mail ons: info@heerhugowaardcentraal.nl